حفارس از افزایش نرخ حمل آرد خبر داد

گزارش افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - افزایش نرخ حمل آرد استان کهگیلویه و بویر احمد- گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ حفارس منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس خبر داد، مقرر شد میانگین کرایه حمل آرد از ۹۳،۸۸۱ ریال به ازا هر کیسه به ۱۲۴،۸۶۱ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد با میزان حمل ۱۵۰،۰۰۰ کیسه در ماه افزایش یابد.

بر اساس گزارش افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - افزایش نرخ حمل آرد استان کهگیلویه و بویر احمد- گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ حفارس مشخص شد.

مدیریت شعبه شیراز و بوشهر شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، مقرر شد میانگین کرایه حمل آرد از ۹۳،۸۸۱ ریال به ازا هر کیسه به ۱۲۴،۸۶۱ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد با میزان حمل ۱۵۰،۰۰۰ کیسه در ماه افزایش یابد. با در نظر گرفتن افزایش نرخ حمل، برآورد درآمد ناخالص ماهانه شرکت با نرخ جدید به رقم ۱۸،۷۲۹میلیون ریال و در سال به میزان ۲۲۴،۷۵۰ میلیون ریال بر عملکرد شرکت تاثیرگذار بوده، که اثرات مالی آن به صورت کامل در صورت‌های مالی دوره های آتی ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است تاریخ اعمال نرخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ است. شایان ذکر است افزایش مذکور در درآمدهای برآوردی سال مالی منتهی به ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ مندرج در گزارش تفسیری مدیریت صورت مالی منتهی به ۱۴۰۳/۱۲/۳۰لحاظ شده است. مراتب جهت اطلاع سهامداران ارسال می‌ شود.

حفارس از افزایش نرخ حمل آرد خبر داد

کد خبر 504877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =